Dysk twardy a gwarancja

Autor: Kronoss (kronos80_at_op.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 23:32:34 MET DST

Zakupiłem parę m-cy temu Caviara 80 GB - chodził parę m-cy, potem jednak
zaczęły się problemy - zaczął czasem gwizdać, potem zawieszał kompiuter - po
restarcie nie ładował systemu, pojawiały się kolejne bad sectory. Jest na
gwarancji ale (ups) zaginął mi gdzieś paragonik :/ Pytania dwa: czy tego
typu problemy jw podchodzą pod gwarancję? Czy można zareklamować taki dysk
nie mając paragonu (jest nalepeczka na dysku) - a jak tak to gdzie - do
sprzedawcy, do serwisu (gdzie w W-wie jest serwis WD?)?
Chyba trochę więcej pytań niż dwa :P Z góry thx za odpowiedzi - choć za te
negatywne mniej :P