Re: Jaka palare radzicie kupic?

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 19:54:19 MET DST

W dniu 2004-04-08 19:31, Slaw postanowil napisac:
> Nie wiem stary moze ty na swoje CD-R/RW mozesz nagdywac DVD ;-)
> Fakt faktem patrzac na znajomych ktorzy kupowali to beleco siada przy czestym
> nagrywaniu juz po okolo roku. Ja uzywam plextora juz od 3 lat i nie mam z ta
> nagrywarka najmniejszych problemow a ilosc wypalonych plyt idzie w tysiace
> sztuk. Co firma to firma, ale za jakosc trzeba placic wiecej, a ze nie
> kazdego na to stac to promuja beleco ;-)

Ja posiadam Lite-Ona od jakiegoś dłuższego czasu i jestem bardzo
zadowolony. Nagrywa mi wszystko i czyta wszystko (CD-R/CD-RW) bez
najmniejszego problemu. Nigdy bym na to nie powiedział "beleco". Może
Lite-On to nie Plextor, ale najlepiej się opłaca.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-