Re: Jaka palare radzicie kupic?

Autor: Slaw (max73_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 19:31:18 MET DST

__3xT <o1o1o1_at_gazeta.pl> napisał(a):

> W dniu 2004-04-08 13:57, MrRoger postanowil napisac:

> Nie popsuł się tylko pewno jego CD-R/RW nieche MU nagrywać płyt DVD ;-).
> Ja mam Lite-Ona i napewno nagrałem więcej płyt niż ty na PLEXTORze.
> Żadnych problemów.

Nie wiem stary moze ty na swoje CD-R/RW mozesz nagdywac DVD ;-)
Fakt faktem patrzac na znajomych ktorzy kupowali to beleco siada przy czestym
nagrywaniu juz po okolo roku. Ja uzywam plextora juz od 3 lat i nie mam z ta
nagrywarka najmniejszych problemow a ilosc wypalonych plyt idzie w tysiace
sztuk. Co firma to firma, ale za jakosc trzeba placic wiecej, a ze nie
kazdego na to stac to promuja beleco ;-)