Re: gdzie tu kupic?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 19:57:35 MET DST

On Wed, 7 Apr 2004 22:19:49 +0200, "tbg" <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
wrote:

> doszedlem do tego, ze 4 piny z prawej strony sa nadmiarowe i w ataku
> desperacji przecialem wtyczke na 2 czesci. po podpieciu do plyty i wlaczeniu
> komputera na krotko rozkreca sie wiatraczek proca i po chwili staje. zeby
> powtorzyc numer trzeba odlaczyc od pradu calosc, bo ponowne wcisniecie bez
> "resetu" zasilacza nic nie daje. i to wszystko. nie probowalem dolaczac
> innych urzadzen oprocz plyty. komputer byl potrzebny i trzeba bylo wrocic do
> wysluzonego huntkeya

Ja zazwyczaj podłączałem zasilacze ATX12V do gniazd EPS12V i zawsze
działało. W drugą stronę też powinno bo te wtyczki są zamienne -
czasami tylko nie można włożyć wtyczki EPS do gniazda ATX bo z boku
stoją jakieś kondensatroki ;-).
A ten zasilacz nie jest czasem lekko uszkodzony?

--
Pozdrawiam
  Bartek