Re: pomóżcie mi dobrać grafikę i płytę

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 13:44:05 MET DST

W dniu 2004-04-08 13:12, MAriusz H. postanowil napisac:

> nie. procek nie będzie podkręcany

> dobranie karty graficznej jest tu b.istotne gdyż (zapomniałem dodać) iż
> będzie tam zainstaliowany system XP profesionall z
> programem anyvirusowym SYMANTECA NAV2003+firewall2003
> Jest to ważna rzecz ... gdyż TAK skonfigurowany komp i ZŁE dobranie
> k.graficznej powoduje iż 3dMAX
> iAutoCAD potrafi się powiesić lub wywalić błędy i posypać system (brzmi
> smiesznie ...ale jest to fakt)

Unikaj wszelkich Radków 9600. Przeczytałem wiele testów i są w wielu
przypadkach gorsze nawet od 9500. Najlepiej jakbyś znalazł jeszcze radka
9500 i zmodował na 9700. Jak nie to jakiś GeForce FX 5700 powinien
wystarczyć.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-