Re: pomóżcie mi dobrać grafikę i płytę

Autor: MAriusz H. (spam_at_smam.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 13:12:02 MET DST

> zamierzasz puścić synchronicznie z procem? czy przekręcić proca?:)
nie. procek nie będzie podkręcany

> myśle że jakiś Radek 9600XT 256MB/bit powinien wystarczyć. nie miałem co
> prawda styczności z takim softem, więc piszę 'na oko'

dobranie karty graficznej jest tu b.istotne gdyż (zapomniałem dodać) iż
będzie tam zainstaliowany system XP profesionall z
programem anyvirusowym SYMANTECA NAV2003+firewall2003
Jest to ważna rzecz ... gdyż TAK skonfigurowany komp i ZŁE dobranie
k.graficznej powoduje iż 3dMAX
iAutoCAD potrafi się powiesić lub wywalić błędy i posypać system (brzmi
smiesznie ...ale jest to fakt)