Re: pomóżcie mi dobrać grafikę i płyt

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 14:34:32 MET DST

> i mam pytanie :
> jakiej mam płyty szukać (firma/model) oraz karty graficznej aby ten sprzęt
> chodził szybko pod podanymi wyżej programami.

Tylko wiesz, do renderowania w maxie itp. programow karta graficzna nie jest
istotna. Oczywiscie byle czego nie kupuj ale tez nie wywalaj na to zbyt duzo
kasy. Jak pracowalem na mx-owej nvidii (Gf2mx) to mialem problemy z
dobraniem sterownikow. Wystepowaly bledy z odswiezaniem obrazu w maxie.
Znowu na ati ( R9000 ) max sie czasem wysypie, w dodatku pojawiaja sie
problemy z dobraniem sterownikow przy pracy z innym programem cadowskim.
Ogolnie rzecz biorac nie latwo jest uniknac problemow ze stabilnoscia przy
takich kobylastych aplikacjach, choc zwykle znajdzie sie na to jakas rada.
Moim rozwiazaniem jest uzywac sprawdzone juz sterowniki.
Co do plyty osobiscie polecam Asusa lub Abita (dla AMD cos na nforce). Tego
pierwszego mam w domu, maxa rzadko odpalam ale ogolnie komputer chodzi
rewelacyjnie. Dobra plyta i dobry zasilacz to fundament do zbudowania
solidnego peceta.

--
Pozdrawiam.
-dymek-