Re: Nagrywarka DVD jaka

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:57:49 MET DST

Użytkownik "Olek." <olek-2020_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> tylko i wylacznie kupuj pionka - 3 razy szybciej czyta DVD-R od toshiby -
> sprawdzone doswiadczalnie na najnowszych modelach tych firm przy pomocy
> programu nero dvd-speed

Miałem kilka pionków i były świetne ale do roku czasu a potem padały powoli,
Toshiby są trwalsze (wiem bo mam firmę komuterową od 6lat i przez ten okres
niejedno się przetestowało) a to, że wolno czytają dvd to wina biosu
firmowego. Można wgrać bios bez ograniczeń i wtedy czyta wszystkie płyty
(obojętnie czy +, -, R ,RW) z 16x. Stronka z biosami to
http://forum.rpc1.org/dl_all.php

deep