Re: Nagrywarka DVD jaka

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 09:21:05 MET DST

deep wrote:

> Użytkownik "Olek." <olek-2020_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> błędów
> nagrywarkę

> Miałem kilka pionków i były świetne ale do roku czasu a potem padały powoli,
> Toshiby są trwalsze (wiem bo mam firmę komuterową od 6lat i przez ten okres
> niejedno się przetestowało) a to, że wolno czytają dvd to wina biosu
> firmowego. Można wgrać bios bez ograniczeń i wtedy czyta wszystkie płyty
> (obojętnie czy +, -, R ,RW) z 16x. Stronka z biosami to
> http://forum.rpc1.org/dl_all.php

co do trwalosci pionkow to moge tylko powiedziec ze model 117 kupiony z polotra
roku temu chodzi do dzis bardzo dobrze i szybko
a toshiby takze mam od bardzo dawna, nie pamietam dokladnie ktory to roku ale
nowoscia byl wtedy model 16x - mam go i do dzis chodzi idealnia, poznie bylo tez
kilka 32,40 48 i wszystkie chodza jak nowe

Szkoda ze nie wiedzialem o mozliwosc wgrania biosu bez ograniczen - bo wlasnie
kupilem nowego pionka, ale moze sie nie posypie po roku:)

zrzut ekranu z dvd-speed wyglada imponujaco, u mnie jak probowalem na 1802 z
plyta dvd-r , wykres zaczynal sie od 2x i konczyl na 4x - ze srednia 3x , w
pionku srednia wychodzi 6x - a w No Limit Firmwares do toshiby srednia 11,8 x -
wszystko ekstra ale ile wytrzyma mechanika takiej toshiby ?? pocos w koncu jest
to ogranicznie
http://hijacker.rpc1.org/toshiba_nolimit/images/dvd-r.png