Re: Nagrywarka DVD jaka

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:48:43 MET DST

Hey,

Olek. wrote:
> to gdzies podali zla informacje ze to nagrytwarja 4x - wiec tym
> bardziej polecam te toshibe

A ja nie ... nie kupilbym w ciemno sprzetu ... lepiej poczekac na recenzje,
testy i opinie uzytkownikow.

> dokladnie tak:) pozatym jakosc nagranych przy takiej szybkosci plyt
> bedzie slaba

Zalezy na czym i na czym :) (plytki i nagrywarka)

> to nie teoria a praktyka, znajomi chodza od sklepu do sklepu kupujac
> po sztuce DVD+R (albo -R) roznych firm i sprawdzaja czy nagra sie 4x
> czy nie:) nie wiem czymu tak jest ale te napedy sa bardzo wrazilwe na
> jakos czystej plyty moze w przypadku najdrozszych verbatimow nie ma
> takich problemow, ale z roznymi memorexami emtac'mi roznie bywa

Jakos multum ludzi nie ma problemu z wypalaniem plytek 4x. Sam zaliczam sie
do nich. Pale na amstarach (4pln), datawriteach (3), intenso (3) ... i jakos
nie ma z nimi problemu. Oczywiscie wazne dane na TDK ;) Ale ... rzeklbym ze
te amstary sa nawet calkiem dobre - przynajmniej tak na to wskazuja
przeprowadzone testy PI/PO przy pomocy K-Probe (jak jeszcze mialem naped
dvd-rom liteona zanim wymienilem na toshibe ze wzgledu na glosnosc pracy) -
wykresik praktycznie jak TDK :)

ps. moglbys wycinac sygnaturki.

--
Pozdrawiam, Paweł