r9200 (HIS)

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:47:57 MET DST

mam 2 pytania:
Pierwsze dotyczy sprzetu Radeon 9200 64MB firmy HIS.
otoz miala byc 128bitowa, a tu przyjezdzam do domciu a aida pokazuje
szerokosc magistrali 64bity.
wlaczam 3dMarka2001se i tam na epoxie 8rdae, procku Duron1800 (256Mb
Kingstona) mam 5100 punktow.
Ten wynik swiadczy o tym ze jaka to karta ?? (bo sam nie jestem pewien, ale
wydaje mi sie ze jednak 128bit)

Drugie pytanie dotyczy sprzetu: epox 8rda3i i karty sieciowej LG
LNIC-10/100B.
Otoz karta jak i plyta dziala poprawnie (przynajmniej nie zauwazylem jakis
konfliktow czy problemow z sieciowka czy plyta). Ale pojawia sie w pewniym
momencie pewien problem:
' uruchamiam dyskietke startowa win98se i wybieram tryb wlaczenia z
cd-romem. Wykrywa cd-rom po czym powinien wykryc szyne PCI ale on podaje
takie info:
"Scanning PCI Bus using mechanism #2"
i na tym koniec.
Na PCI mam tylko sieciowke wiec wyjalem ja i wszytko poszlo dobrze. Wlozylem
i to samo. Zmienilem 2 razy sloty i to samo. Ktos sie orientuje jaka jest
tego przyczyna ?
(Chwilowo nie mam drugiej sieciowki, aby inaczej sprawdzic)

pzdr.