Re: LCD Nec 17" 1760NX black

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:06:49 MET DST

Indywiduum zwane *Dentarg*, w wiadomości
<26n8709adhqmsob0ij9lhhvqgi8t10ejg3_at_4ax.com> wyprodukowało:

> Dla mnie czarna obudowa go lekko dyskwalifikuje, bo przez nią nie
> spełnia norm TCO 03, a w związku z tym strasznie kontrastuje krawędź
> monitora i białe (jasne) tło na ekranie. Mnie bolą od tego oczy, nie
> tylko mnie ....

Pamietaj, że to działa w obie strony :-) Są ludzie, którzy nie uznają
białego tła (np. ja) i wtedy takie TCO'03 standardowego monita można
sobie w buty wsadzić :D Mam wtedy takie wrażenie jak ty przy czarnym
monicie. Po prostu dzieki temu kolorowi obudowy każdy może sobie dobrać
monitor do własnych preferencji. Przy CRT bardzo mi tego brakowało.
ciągle białe, kremowe itp :(

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"