Re: LCD Nec 17" 1760NX black

Autor: Piras (ppiras_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 16:19:09 MET DST

> Co do samego monitora...
> Na pewno dobry do pracy. Zalety: D-SUB+DVI, spokojny,estetyczny
> design, czarny kolor.
> Dobre odwzorowanie barw. Zintegrowany zasilacz (chyba ze ktos uwaza
> to za wade,ale mnie cieszy brak dodatkowego pudelka).
>
> Do gier: nie wiem.
>
> osobiscie uwazam LCD NEC-a za solidne, o dobrej relacji jakosc/cena.
> Ale nie jestem obiektywny bo sam mam 1560NX black ;-) Ponad rok od
> zakupu,zadnych negatywnych objawow.
>
> WL

Do gier też się nadaje - wkrótce minie rok jak używam 1760NX (bez blacka
:) ) nie chciałem dopłacać
całkiem sporej sumki za kolor obudowy :)
Jak najbardziej solidny i uniwersalny monitor do domu a i do pracy.
jakiś czas obsługiwał dwa kompy - jeden DVI drugi D-SUB i tylko przełączane
selektorem.
Uważam, że jedynie EIZO jest lepsze ale i droższe.... (z przedziału dla
normalnych zjadaczy chleba)
pzdr
Irek