Re: LCD Nec 17" 1760NX black

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 15:58:13 MET DST

"Trix" <trix_at_KochamSPAMpolbox.com> wrote in message

> OK, oczywiscie nie podalem ceny, juz sie poprawiam.
> W Lorien podaja cene brutto: 2395 zl.

Ceny w Poznaniu (detaliczne, brutto):

sklep nr 1: 2283.90
sklep nr 2: 2355.00
sklep nr 3: 2279.50

To tak z biegu pierwsze 3 w jakich ja bym szukal.
Z tym ze nr 3 ze wzgledu na cene, ale nie jakosc i kompetencje obslugi :-)

Co do samego monitora...
Na pewno dobry do pracy. Zalety: D-SUB+DVI, spokojny,estetyczny design,
czarny kolor.
Dobre odwzorowanie barw. Zintegrowany zasilacz (chyba ze ktos uwaza to za
wade,ale mnie cieszy brak dodatkowego pudelka).

Do gier: nie wiem.

osobiscie uwazam LCD NEC-a za solidne, o dobrej relacji jakosc/cena.
Ale nie jestem obiektywny bo sam mam 1560NX black ;-) Ponad rok od
zakupu,zadnych negatywnych objawow.

WL