Re: odwieczny dylemat AMD czy INTEL ?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 13:41:40 MET DST

Użytkownik "Jack Daniels" <daniel_lukowicz_at_zps.gda.pl> napisał w
wiadomości news:c50ntt$269$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witam po raz pierwszy na grupie !
>
> Mam pytanie jak w temacie. Otoz od prawie 10 lat pracuje na komputerach.
Od
> kiedy pamietam to zawsze pracowalem na platformach INTELA.

no to pora spróbować konkurencji :-)

> Zawsze tez
> przekonany bylem o wyzszosci ( wydajnosciowej i stabilnosci ) procesor
> chipsetow INTELA. Z AMD stycznosci raczej nie mialem.

No to pora zmienić błędne przekonanie. Ja zawsze byłem zwolennikiem AMD,
choć nie uważąm że Intel jest beeee.

> Jesli mozecie to prosze podzielcie sie ze mna swoimi doswiadczeniami
> dotyczacymi stabilnej i wydajnej pracy w grafice komputerowej - na
jakiej
> platformie zlozyc sprzet ? jaki chipset wybrac ?

Najlepiej oczywiście najwydajniejszy chipset (obecnie nforce2). Pracuję
jako grafik od wielu lat na procku AMD i nie narzekam. Stabilność to
kwestia innych komponentow, a na pewno nie procesora (no chyba że jest
zepsuty), szczególnie płyta, RAM, zasilacz.