ABIT NF7-S problem z karta sieciowa - Pomocy

Autor: wik (t.rex_at_poczta.fm)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 13:47:55 MET DST

Mialem problemy z programem. Kombinowalem troche. przeinstalowalem system
(naprawa) i okazalo sie, ze nie mam teraz zainstalowanej karty sieciowej i
dzwiekowej. Karte dzwiekowa udalo sie zainstalowac, ale karty sieciowej juz
nie. Ciagle wyskakuje jakis blad i instalacja nie moze byc dokonczona.
Chodzi o karte sieciowa zintegrowana z plyta Abit NF7-S. System ja widzi,
ale sterownikow za cholere nie da sie zainstalowac. Ciagle mam komunikat:
"Nie mozna zainstalowac tego sprzetu
Wystapil problem podczas instalowania tego sprzetu:
NVIDIA nForce MCP Networking Adapter
Wystapil blad podczas instalacji urzadzenia
Odmowa dostepu"

Mam system Windows XP.
Prosze o pomoc.

Pozdrawiam