Re: konfiguracja odpowiednia dla...

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 16:08:46 MET DST

> witam,pisze z innego maila ale to ja.
> ad1. teraz mam celerona 300mhz
> 2.zasilacz ulozony pionowo raczej i obok plyty glownej:)
> 3.nie wiem:)jakis stary:)
> 4.hmm.uzywam corela i photoshopa,niedlugo autocada.najczesciej wychodza z
> tego wydruki na a2 albo np.50x50cm.nic powaznego
> 5.40gb barracuda 7200.7:)
> no wlasnie,tak sobie przegladalam i przegladalam i znalazlam cos takiego-
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23301531 i wiem ze to troche
> zmienia to co wczesniej pisalam,chodzi mi o zestaw o ktorym ta osoba
> [...]

Nie zdazylem wczesniej odpowiedziec, ale mam nadzieje, ze jeszcze niczego
nie kupilas:) Jezeli masz kase to proponuje oczywiscie procek Intela P4
2.6GHz HT i plytke Asus'a P4P800 + 2 firmowe kosci pamieci 256MB DDR400, ale
to nie jest zbyt tanie rozwiazanie:)

Z tanszych to bedzie cos takiego:
- Asus A7V600
- procek Athlon od 2000+ w gore (wedlug uznania:)
- pamiec DDR400 - 512MB

Przy zmiane wnetrza kompa bedziesz musiala tez pomyslec o nowej obudowie z
jakims bardziej firmowym zasilaczem niz codegen czy megabajt ... mozesz np.
kupic obudowe modecom z zasilaczem tej samej firmy ... bedzie to
bezpieczniejsze od tych tanszych ...