Re: konfiguracja odpowiednia dla...

Autor: furtively (furtively_at_o2.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 18:53:45 MET DST

> Nie zdazylem wczesniej odpowiedziec, ale mam nadzieje, ze jeszcze niczego
> nie kupilas:) Jezeli masz kase to proponuje oczywiscie procek Intela P4
> 2.6GHz HT i plytke Asus'a P4P800 + 2 firmowe kosci pamieci 256MB DDR400,
ale
> to nie jest zbyt tanie rozwiazanie:)

>witam,haha,kupilam,kupilam:) a smieje sie poniewaz moj zakup jest bardzo
bliski temu co napisales:)- p4 2,8ghz HT 800mhz,2razy kingston 256mb ddr400
i plyta asus p4p800 deluxe:) zakupu dokonalam wczoraj,dzisiaj zamowilam
jeszcze obudowe chiefteca z zasilaczem-i tu mam pytanko-wystarczy 310w?mam
nadzieje ze tak,bo taki zasilacz byl w zestawie z obudowa. a jestem dumna bo
wybralam mniej wiecej sama :) tak mi tylko koles w sklepie zamieszal bo mimo
ze chcialam kingstona do dual ddru stwierdzil ze kingston nie zawsze go
obsluguje.polecil jakas drozsza pamiec ktora na pewno obsluzy.ale sie
uparlam przy kingstonie(nie ukrywam ze ze wzgledow finansowych) i w drugim
sklepie powiedziano mi ze kingston jest ok do duala.jak to jest?jak narazie
wszystkie czesci leza w kacie bo nie mam obudowy,musza mi ja
sprowadzic...pozdrawiam