Re: konfiguracja odpowiednia dla...

Autor: furtively (furtively_at_o2.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 21:46:44 MET DST

> 1. Zasadnicze pytanie: co masz teraz w kompie dokladnie ? podalas tylko co
> chcesz
> zostawic a wazne jest co masz oprocz tego co podalas ...
>
> 2. Czy obudowa ktora teraz posiadasz to jakas wieksza czy moze jakas
> miniaturka ze
> starej epoki ? (chodzi o to czy np. zasilacz jest ulozony
> pionowo i zachodzi kawalek na plyte glowna czy jest ulozony poziomo i jest
> ponad
> plyta glowna?)
>
> 3. Ile Watt ma zasilacz ?

> [...]

 witam,pisze z innego maila ale to ja.
ad1. teraz mam celerona 300mhz
2.zasilacz ulozony pionowo raczej i obok plyty glownej:)
3.nie wiem:)jakis stary:)
4.hmm.uzywam corela i photoshopa,niedlugo autocada.najczesciej wychodza z
tego wydruki na a2 albo np.50x50cm.nic powaznego
5.40gb barracuda 7200.7:)

no wlasnie,tak sobie przegladalam i przegladalam i znalazlam cos takiego-
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23301531 i wiem ze to troche
zmienia to co wczesniej pisalam,chodzi mi o zestaw o ktorym ta osoba
pisze(ze w zestawie z p4 2,53ghz),a tez myslalam o tanszym zestawie czyli p4
2,0ghz plus plyta ASUS P4P8X i865P sATA 800MHz . albo plyta z tej aukcji
ktora podalam z procesorem p4 2,0ghz. nie naleze do osob ktore gonia za
najnowszym i najszybszym,wiec chce kupic cos solidnego na kolejne 5 lat.ta
plyta z aukcji nie obsluguje pamieci 333 ani 400(tzn traktuje ja jako 266 z
tego co wyczytalam),ale jak juz pisalam jestem nieswiadoma znaczenia tych
oznaczen:)czy gdybym wybrala ta plyte to mimo wszystko warto kupic pamiec
333 albo 400 jako ze nie sa drozsze duzo,na wszelki wypadek z mysla o
przyszlosci?:)a moze za bardzo sie zapedzilam i powinnam wrocic do
athlona?osobiscie zadnego nie preferuje:)bardzo prosze o szybka odp aukcja
niedlugo sie konczy:)