Re: wybor DVD

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 10:35:31 MET DST

Hey,

Użytkownik "stefe" <fgrsr_at_cbpmgn.sz> napisał w wiadomości
> poczytaj moje posty na temat napedu DVD liteon... zawsze podkreslalem,
> ze jest dosyc glosny, ale bez przesady...

"Jest dosyc glosny ale bez przesady" ? Dla mnie jest glosny i nie widze w
tym stwierdzeniu zadnej przesady.

> dziala podobnie jak moj naped
> CDrom Asus x45. za to ma swietna korekcje bledow i czyta wszyystkie

Jak kazdy inny w miare porzadny naped :) Rzeczywiscie plus :)

> formaty i wielkosci CD... w przeciwienstwie do najnowszej toshiby co ma
> problemy z niestandardowymi wielkosciami CD.

Jakie to te niestandardowej wielkosci cd ? 12 cm i 8 cm czyta, moze chodzi
Ci o pojemnosc ? I jakie dokladnie problemy ?

> nie potwierdze tego... mam nagrywarke DVD liteon, zgrywa bardzo ladnie
> nagrane przez siebie plytki (i jest praktycznie nieslyszalna)... tez bez
> najmniejszych problemow robi to odtwarzacz DVD.. 165H.

Ja o marchewce, Ty o pietruszce. Problemow z przeczytaniem ich nie ma, ale
wyje przy tym straszliwie.

> i dodam, ze te same plyty odczytuja sie sporo wolniej na toshibie... ja
> za to oczekuje od napedu zeby pracowal.

No fakt ... ale jak Ci zalezy na szybkosci to wgraj nieoficjalny firmware do
tej toshiby i wtedy bedzie szybsza ... tylko po co ?

Pozdrawiam, Paweł