Re: wybor DVD

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 10:17:08 MET DST

Dnia 2004-04-06 10:01, Użytkownik deto napisał(a):
> No wlasnie o tym mowie ... dlatego wzialem Toshibe ... gdybym wiedzial o tym
> wczesniej to nie jezdzilbym 3 razy razy do sklepu ... ale jakos czesto
> uzytkownicy nie chca sie przyznac ze kupili cos co ich nie spelnia w 100%
> ich oczekiwan. Na pytanie "czy jest glosny ?" odpowiadaja "nie" ;P

poczytaj moje posty na temat napedu DVD liteon... zawsze podkreslalem,
ze jest dosyc glosny, ale bez przesady... dziala podobnie jak moj naped
CDrom Asus x45. za to ma swietna korekcje bledow i czyta wszyystkie
formaty i wielkosci CD... w przeciwienstwie do najnowszej toshiby co ma
problemy z niestandardowymi wielkosciami CD.

> Poza tym przy tanich dvd-r i +r dwa sprawdzane egzemplarze LiteOnow wydawaly
> irytujacy wysoki pisk (cos jak stara seria wentyli Arctic - na niskich
> obrotach, "nie rozgrzane").

nie potwierdze tego... mam nagrywarke DVD liteon, zgrywa bardzo ladnie
nagrane przez siebie plytki (i jest praktycznie nieslyszalna)... tez bez
najmniejszych problemow robi to odtwarzacz DVD.. 165H.

> Wiec teraz po wymianie na Toshibe jestem po
> prostu w 100% zadowolony. Tego oczekiwalem od napedu.

i dodam, ze te same plyty odczytuja sie sporo wolniej na toshibie... ja
za to oczekuje od napedu zeby pracowal.

> Jeszcze jednak sprawa
> .... LiteOna sie na da sie zwolnic odczytu cd przy pomocy CDSpeeda ... tylko
> jakies wymuszania CDBremse daja jakies tam rezultaty (imho marne) ...

ale co ty opowiadasz, jak najbardziej mozna zwolnic za pomoca CDspeed.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834