Re: wybor DVD

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 10:40:08 MET DST

Dnia 2004-04-06 10:35, Użytkownik deto napisał(a):
> Jakie to te niestandardowej wielkosci cd ? 12 cm i 8 cm czyta, moze chodzi
> Ci o pojemnosc ? I jakie dokladnie problemy ?

no oczywiscie ze chodzi o pojemnosc... 90, 99 min. wsadz zobaczysz jakie.

> Ja o marchewce, Ty o pietruszce. Problemow z przeczytaniem ich nie ma, ale
> wyje przy tym straszliwie.

nie, pisalem tak jak ty o marchewce... nic nie wyje.

> No fakt ... ale jak Ci zalezy na szybkosci to wgraj nieoficjalny firmware do
> tej toshiby i wtedy bedzie szybsza ... tylko po co ?

nie mowie tu o przerobkach... mowie o standardowej pracy... kupilem po
to naped x16 zeby zgrywal jak najszybciej... nie jak najwolniej, do tego
wystarczyl by stary razy kilka.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834