Re: wybor DVD

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 10:01:26 MET DST

Hey,

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
> Niedawno kupiłem DVD Lite-On JLMS XJ-HD166S.
> W porównaniu do nagrywarki LG HL-DT-ST CD-RW GCE-8160B
> to - niestety - Lite-ON wyje jak wściekłe tornado.

No wlasnie o tym mowie ... dlatego wzialem Toshibe ... gdybym wiedzial o tym
wczesniej to nie jezdzilbym 3 razy razy do sklepu ... ale jakos czesto
uzytkownicy nie chca sie przyznac ze kupili cos co ich nie spelnia w 100%
ich oczekiwan. Na pytanie "czy jest glosny ?" odpowiadaja "nie" ;P
Poza tym przy tanich dvd-r i +r dwa sprawdzane egzemplarze LiteOnow wydawaly
irytujacy wysoki pisk (cos jak stara seria wentyli Arctic - na niskich
obrotach, "nie rozgrzane"). Wiec teraz po wymianie na Toshibe jestem po
prostu w 100% zadowolony. Tego oczekiwalem od napedu. Jeszcze jednak sprawa
... LiteOna sie na da sie zwolnic odczytu cd przy pomocy CDSpeeda ... tylko
jakies wymuszania CDBremse daja jakies tam rezultaty (imho marne) ... to dla
mnie tez wazne, bo lubie sobie zagrac i nie trawie jak cos mnie rozprasza ;P

Pozdrawiam, Paweł