Re: samsung sync master 765MB - 17cali

Autor: Radek Cichy (rc1977_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 09:55:07 MET DST

> Moje pytanie dotyczy kalibracji kolorów.
> Fotoszop mówi mi że nie mam skaliborwanych kolorów monitora. Gdzie to sie
> robi i czym? Jeżeli nie robiłeś tego to nie szukaj w instrukcjach bo pytam
> tak z ciekawości a i bez kalibracji mozna na fotoszopie pracować.

Kalibracja kolorów dotyczy takiego ustawienia monitora, drukarki,
aparatu cyfrowego, pliku przeznaczonego do naświetlania w drukarni, aby
nie było przekłamań kolorów. Czyli żeby białe było białe, a czerwień
starżacka nie była brązowa albo różowa. Photoshop ma takiego kreatora do
kalibracji w panelu sterowania -> AdobeGamma i profil jest ładowany albo
przy starcie systemu albo przy starcie Photoshop'a. Tylko to jest takie
zgrubne. Tak naprawdę profil można zamówić w jakiejś firmie DTP tylko to
kosztuje ZTCW jakieś 500 zeta.

--
Pozdrawiam
Radek Cichy