Re: samsung sync master 765MB - 17cali

Autor: october74 (october74_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 07:38:23 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <ROT13zy_at_erpuarg.jnj.cyROT13> napisał w wiadomości

> Mam od ponad półtora roku.

> Bardzo dobrze, jestem bardzo zadowolony, kolorki świetne, ostrość bez
> zarzutu, obsługa banalna, nie męczy mi oczu a często siedze po kilka
> godzin. Funkcja MagicBright często sie przydaje. W tej klasie cenowej nie
> ma chyba nic lepszego.
>
> --
> Pozdrawiam, Chichotek
> Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 512mb ddr/266, BIV 40gb, WD400JB,
> Hercules 8500LE 128mb, LIte-On 40x, 17" Samsung SM 765MB, Chieftec 360W,
> IntelliMouse Explorer 3.0,

Tez go mam od niedawna. Jakość obrazu jest naprawde świetna. Funkcja Magic
Bright - to jest to czego sie oczekuje od monitora a mianowicie szybka
zmiana szeregu ustawień w zależnści od nasłonecznienia pomieszczenia
poprzez "czterotrybowy przycisk"

Moje pytanie dotyczy kalibracji kolorów.
Fotoszop mówi mi że nie mam skaliborwanych kolorów monitora. Gdzie to sie
robi i czym? Jeżeli nie robiłeś tego to nie szukaj w instrukcjach bo pytam
tak z ciekawości a i bez kalibracji mozna na fotoszopie pracować.