Re: procesor do plyty K7S5A

Autor: Admin (wiesiekk_at_go2.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 01:43:19 MET DST

> A kiedy powstała strona, która tak twierdzi? Były wtedy Batrony? Nie
> aktualizuje się starych stron, tylko dopiuje nowe, sprawdz dokładniej,
> np: jakie procesory obsługuje najnowszy BIOS.
Producent nie przyznaje sie do obsługi w najnowszym biosie-
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=13
ani także na stronie
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=13
a mimo to procesor chodzi i nie zauważyłem jakichś anomalii. Podobnie
zresztą pisza ze płyta nie obsługuje FSB 166 mhz a dziwne jest że chipset
na którym jest oparta jakoś obsługuje i płyta chodziła bezproblemowo
z procesorem na FSB 166 mhz.

> Miałem kiedyś taką płyte. Co masz na myśli pisząc "normalnie"?
MAM NA MYŚLI: nie widze jakichś anormalnych zachowań - komp chodzi,
włacza sie od pierwszego razu. System sie ładuje i nie ma problemów. Nie
miałem
czasu na jakieś dogłębne testowanie ale komputer nie miał problemów ani nie
wieszał sie.
To że często ludzie mieli walnięte egzemplarze K7S5A i były z nimi problemy
nie ma nic wspólnego z tym jaki procesor był wsadzony.
A pozatym po co tak nerwowo reagujesz? Stało się coś że napisałem swoje
zdanie?
Masz mi za złe że nie uznałem K7S5A i MSI 745 za produkty martwe
marketingowo
i nie powiedziałem że do osbsługi Athlona 2400 i mocniejszych musisz kupic
koniecznie
Asusa za 500 zł ? Troche spokoju, to nie jest pl.comp.os.advocacy