Re: zasilacz Modecom i napiecie 12.48

Autor: Jarek (chio_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 02:03:50 MET DST

A jak mierzysz? Płytą główną? jeśli tak to o kant dupy taki pomiar możesz
sobie rozbić. Na moim identycznym Modecom'ie płyta pokazuje 11,45 i 4,77 a
miernik elektroniczny 12,1 i 5,05. Płyta Asus A7N8X Deluxe więc chyba nie
najgorsza :-)
Ze sprzętu mam to samo co Ty +CDROM, inna karta TV, 2 dyski Seagate,
grafika - strasznie grzejący się GF3 a procek Barton2500_at_3200 ale na
napięciu 1,6V. Spokojnie wystarcza. Na poprzednim zasilaczu Codegenie 300W
też działało ale z Athlonem 1600. Zasilacz zamordowałem włąsną głupotą i
kupiłem właśnie Modecoma.
Pozdrawiam
Jarek