Re: drukarki laserowe hp

Autor: dzieciol (dzieciol_at_ufo.net)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 23:09:16 MET DST

Tomasz wrote:

> Oczywiscie ze minus, ja dodalbym jeszcze, ze w pracy mam 5L ktora ma
> problemy z wciaganiem papieru - wciaga po kilka, kilknascie kartek. Z tego
> co slyszalem w 6L tez wystepuja takie problemy (chyba to wina podajnika i
> sposobu podawania papieru -od góry).

HP na ten problem rozdawalo bezplatnie masc.Przestali, bo uwazaja
ze wszystkie te modele powinny byc juz zezlomowane-a one france
dalej pracuja i to jak! A co do jakosci wydruku to z moja 6L w bialo/
czarnych moge isc w zawody z najnowszymi plujkami /sam mam
dwie, moze nie najnowsze ale tez i nie najgorsze/, mimo tylko 600 dpi.