Re: drukarki laserowe hp

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 21:14:38 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgieleiwcz" <tom_at_a3.pl> napisał w wiadomości

> To ma być argument na plus tych drukarek czy na minus? :-)

Oczywiscie ze minus, ja dodalbym jeszcze, ze w pracy mam 5L ktora ma
problemy z wciaganiem papieru - wciaga po kilka, kilknascie kartek. Z tego
co slyszalem w 6L tez wystepuja takie problemy (chyba to wina podajnika i
sposobu podawania papieru -od góry). Natomiast w domu mam 4L - chodzi u mnie
od 1994 roku, w ogole ja nieoszczedzam - jednym slowem nie do zdarcia
drukarka. Kupuje regenerowane tonery do niej po 120,- i w zasadzie jesli
drukuje sie tylko tekst (do zlozonej grafiki 5L tez sie nie nadaje) to nie
widac roznicy, wiec po co przeplacac ;) Dlatego z "małych" drukarek HP
polecalbym 4L oczywiscie jesli uda sie kupic uzywany egzemplarz w dobrym
stanie.

pozdrawiam
Tomek