Re: ile partycji FAT32 na dysku ?

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 22:14:37 MET DST

In news:c4lvs8$d30$1_at_inews.gazeta.pl , Q wrote:
> my tu mowimy o podstawowym "nie-macherskim" przypadku :)

Nie takim znów 'macherskim', starczy, ot choćby dla próby, instalować
linuxa na dysk z partycją windowsową, zrobić oddzielne parycje native,
swap, home, oddzielną FAT do danych, umożliwić wybór systemu na
starcie, i się robi ciepło.
A już całkiem gorąco, jak coś się na takim dysku sypnie.

> pewnie, ze tak! :)
> w sumie to dobrze, ze to napisales;

Sam nie wiem, czy to bardziej gmatwa, czy wyjaśnia, ale przypomniało
mi się po prostu, jak ktoś, wyposażony w wiedzę o partycjach na dość
uproszczonym poziomie, przystępował do zrobienia dysku pod 3 systemy
naraz: Win98/XP/Linux. Sam rozumiesz, że musiał mieć spory kłopot.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)