Re: Czy warto inwestować w LCD bez DVI?

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 18:09:59 MET DST

>jak podpiąłem oba kable i przełączłem wejścia cyklicznie przyciskiem na
>monitorze to różnica na korzyść cyfry spora.

Hej

Napisałen:
"Jeśli wszystkie elementy karta-kabel-monitor jest sensownej klasy nie
ma absolutnie żadnej różnicy jakości obrazu".

Jest to doświadczalnie sprawdzalne. Jesli powyższe stwierdzenie na
Twoim sprzęcie nie jest prawdziwe to znaczy, że warunek podany w
stwierdzeniu nie jest spełniony.

--
Tom
quality is visible