Re: Czy warto inwestować w LCD bez DVI?

Autor: Zbigniew Cieślik (uzbicie_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 11:53:33 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl> napisał(a):

> Nie ma większego znaczenia czy monitor jest łączony przez interfejs
> analogowy czy cyfrowy.
Mam od ponad roku monitor Belinea 101730 i kartę Hercules 8500.
Jak przepiąłem z analog. na cyfrowe nie zauważyłem różnicy, ale
jak podpiąłem oba kable i przełączłem wejścia cyklicznie przyciskiem na
monitorze to różnica na korzyść cyfry spora.Jakby dwa różne monitory.
Moim zdaniem jeśli płacić za LCD to tylko z DVI.