LG L1710B czy crt?

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 17:56:50 MET DST

Mam problem czy kupic LCD 'LG L1710B' za 1600zl (połroczny)
czy jakis CRT np. Samsung 957 (btw to czym sie roznia od siebie
957DF/957MB/959NF?)

Co sadzicie wogole o 'LG L1710B'? To ma byc monitor do w sumie
standardowych zastosowan (windows/office, linux-ale to glownie w
trybie graficznym, jakies filmy, gry)

Ale glownie to zalezy mi na oczach/zdrowiu - nie wiem te dzisiejsze
tez tak daja sie we znaki organizmowi czy juz to ZNACZACO poprawiono?

A jesli juz crt to jaki - zalezy mi co oczywiste na doskonalym obrazie
i zeby w 1600x1200 wyciagal te 85HZ. No i kosztowal raczej nie wiecej
niz 1500zl i byl 19":)

A przy kupnie monitora na co zwracac uwage? Czym sie wspomoc?

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644