Re: Compaq V90 - migotanie obrazu

Autor: Yaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 15:50:57 MET DST

Co do myszki to się nie znam więc nie odpowiem ale jeśli chodzi o monitor to
najprościej było by podpiąć go u kolegi. Wyjaśniło by to na początek czy to
wina monitora i wtedy można by coś dalej myśleć. Ciekawa sprawa z tym że
telewizor zakłucał monitor. Zazwyczaj jest tak że to komputer zakłuca obraz
telewizyjny. W każdym razie jeśli to wina monitora a nie ma on więcej niż 3
lata to HP w ramach gwarancji wymieni go na nowy.