Compaq V90 - migotanie obrazu

Autor: mOfo3 (mofo3_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 09:57:47 MET DST

Mam monitor 19' Compaq V90 i od jakiegoś czasu obraz mi niepokojąco
skacze, migocze, tak ze da sie pracować ale zaczynają bolec oczy.
powiedzcie mi jakie dane mam wam jeszcze podać aby wykluczyć uszkodzenie
monitora lub moze ktoś wie czy jest to powazna usterka. jezeli nie monitor
to chciałbym szceególnie zwrocic uwage na czestotliwosci odswiezania ktore
uzywam ( maksymalne obsługiwane przez mointor to według windy 85 Hz i
takowa uzywam) inne moje pytanie czy moga w ten sposób działac na monitor
inne urządzenia znajdujące sie w poblizu (kiedys jak miałem postawiony
przy kompie właczony telewizor na monitorze pojawiały sie paski) teraz
bliziutko mam np. wieze.

Drugi moj problem to tez jakby kompatybilnosc z otoczeniem mojej myszki
optycznej, bezprzewodowej - mam mysz A4 techa wirless optical 3d mouse z
kabelkiem który mozna do niej podczepić zeby naładowac akumulatorki.
poprzednio miałem tez bezprzewodową mysz a4 tech-a co wyklucza wadliwy
sprzet poniewaz problem byl ten sam - odbiornik mam ustawiony około 30 cm
od myszki a jej działanie jest zamiennie - płynne i skaczące jakby
odbiornik był na granicy zasiegu. Co moze mi zaklocac prace myszki. Dodam
ze nie mam w poblizu zadnych pilotów itd jezeli to ma uprzedzic pytanie.

Pomózcie
Maciek