Re: WD800JB + ASROCK K7S8X = Problemy?

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 15:49:11 MET DST

Dnia 2004-04-05 15:32, Użytkownik Farek napisał(a):
> Mam efekt taki, iż od czasu do czasu, zupełnie nieoczekiwanie,
> wyskakuje niebieski ekran (Win XP) i nastepuje natychmiastowy
> reset. Po zresetowaniu BIOS albo nie widzi dysku, albo pokazuje
> jakies smieci. Dodam, iz tego problemu nie mogę sie pozbyc
> mimo wymiany plyty i dysku na drugi, identyczny komplet
> (o tasmie nie wspomne). Co ciekawe, w momencie kiedy
> BIOS nie moze prawidlowo rozpoznac dysku, pomaga
> wyjecie i ponowne wlozenie tasmy do dysku.
> Mial ktos moze podobny problem z takim sprzetem?

sprawdzales zasilacz? moze dysk sie wylacza na moment (gdzies nie
dochodzi prad. i moge tylko dodac, ze na takim mobo bez najmniejszych
problemow dzialaly wesja BB i JB WDcaviar.

i gdybys nie napisal, ze wymieniales tasme to satwialbym na nia...
mialem kiedys taki przypadek. minimalnie przetarta w jednym miejscu
tasma powodowala takie dziwne zwiechy i krzaczki przy wykrywaniu dysku.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834