Re: karta graf i monitor

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnij.to_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 10:52:12 MET DST

> Te wentylatory są ślizgowe i poprostu się wytarł. Ja je smarowałem i
jakieś
> pół roku potem chodziły. Nie jest to wina XFree.
> Co do przykładu to naciśnij menu na monitorze OSD, tam powinna być opcja
RGB
> do zmiany nasycenia kolorami czerwonym(R) zielonym(G) niebieskim(B). Pobaw
> się, może wróci do normy. Jak dasz wszystkie kolory na maxa, to obraz
> zacznie Ci świecić.

No tak racja. Nie, nie w tym monitorze i tego nie ruszałem od początku
kolory są ustawione na 84% temp. kolorów
9300 st. K. NAtomiast przy pomocy Nokia Test Monitor uregulowałem jasność i
kontrast (bo były prawie na maxa) i
to nie do końca pomogło. Natomist wygoolgałem, że szczególnie na tych
kartach zaleca się aby właczyć gamma correction
i faktycznie w opcjach leadteka znalazłem taką opcję, jest jakby lepiej ale
do końca nie potrafię tego ocenić bo
mam małe zapalenie spojówek. Chyba jest lepiej, serdecznie pozdrawiam,
C.