problemy ze sprzętem (dłuugie)

Autor: Picia (Picia.adres_at_sigu.com)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 10:59:45 MET DST

Witam,

Gram sobie w np. MOHAA spokojnie jednak gra się przycina. Jak idę to np.
jest płynnie potem staje np na 1s aby odświerzyć tekstury przede mną. Albo
zdarza się to w trakcie walki co już jest denerwujące.
Wg. mnie gra nie jest wymagająca sprzętowo na tyle aby mój sprzęt nie mógł
sobie poradzić.
Tak jest również w innych grach oraz w divix'ach przycinanie sie filmu mimo
iż w tle nic nie chodzi w mp3 to samo.
A może to jest wina programowa - Winda albo NAV.?
Wg mnie to gdzieś na drodze dysk -> płyta bo chyba nie grafika.
W catalystach ustawienia na default a w grze na max 32bit -
trilinear -kompresja włączona na mniejszych ustawieniach bez zmian.
Wyrzuciłem wszystkie niepotrzebne programiki które ładowały się do pamięci
tpu GG, Deamon Tools, wtyczki różnych programów.
Indeksacja na dysku wyłączona.

To było 2 tygodnie temu.
Wkurzyłem się zrobiłem format c:
System czysty ze sterownikami i zainstalowanym tylko Nortonem System Worksem
i MOHAA i to samo.
Gra się przycina i wygląda to tak: po wciśnięciu Load Game Fraps pokazuje
około 15 kl/s ale gra się wciąż doczytuje bo dysk chodzi - jak dysk
przesstaje chodzić ilość klatek zaczyna spadać z tych 15 np do 2 lub 3 i
nagle skok do 40-50 i potem znowu sie kaszani przy szybkich akcjach spada do
10-20.
W DivX obraz czasami zwalnia (dżwięk normalnie) by za chwilę przyspieszyć
nadrabiając straty. Tego nie jestem pewien ale dawniej jak odtwarzał film
dioda dysku migała okresowo co około 5s. teraz chodzi non stop nie pełnym
blaskiem jak przy kopiowaniu ale widać że się się świeci mrugając nan stop
tak jak by nie buforował danych albo coś.
Jak się system ładuje to ten dżwięk przy Zapraszamy nie potrafi się w
większości przypadków czysto odtworzyć tylko z przerwami przy zamykaniu to
samo.
Nie ma konfliktów sprzętowych - każdy sprzęt na osobnym przerwaniu
(pomijając USB bo to wszystko siedzi na jednym przerwaniu). Jedynie system w
info o przerwaniach pokazuje że niektóre urządzenia odwołują się do tych
samych adresów pamięci.

System XP + Sp1 + wszystkie łatki
MB: MSI KT3ULtra 2 (KT 333)- Bios i Hyperiony najnowsze
Proc 1700XP+TB_at_2200 FSB 166 (na nominalnych ustawieniach to samo)
TwinMos 512MB PC 2700
Sapphire 9600XT Fireblade(Cat. 4.2) +Overdrive -FastWrites wyłączone
WD 80JB (System)- zdefragmentowane partycje, UDMA włączone.
Samsung 1213N (7200 8MB) - zdefragmentowane partycje, UDMA włączone
Chieftec 360-202DF
SB Audigy Player

Pomóżcie bo straciłem pomysły.

Pozdrawiam

--
Piotr Klęba
"It is plain to see I'm not the man I used to be"