Odp: karta graf i monitor

Autor: Marek Witarczyk (wiiw_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 06:58:42 MET DST

> Jeszcze jedno ostatnio bardzo warczał wentylaor karty (przy starcie
później
> po kilku min cichł) po dwóch/trzech tygodniach
> wyjąlem kartę wentylaotr bardzo brudny/brudny oczyściłem. Czy możliwe że
> XFree coś poprzestawiało?

Te wentylatory są ślizgowe i poprostu się wytarł. Ja je smarowałem i jakieś
pół roku potem chodziły. Nie jest to wina XFree.
Co do przykładu to naciśnij menu na monitorze OSD, tam powinna być opcja RGB
do zmiany nasycenia kolorami czerwonym(R) zielonym(G) niebieskim(B). Pobaw
się, może wróci do normy. Jak dasz wszystkie kolory na maxa, to obraz
zacznie Ci świecić.

Pozdrawiam i napisz czy pomogło

Pozdrawiam