Re: Pixelview tuner- problem

Autor: Pawel (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 08:14:12 MET DST

Użytkownik "michal" <michalch25_WieszCoUsunacTrzeba__at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:c4pqig$252m$1_at_news.mm.pl...
> Posiadam tuner telewizyjny PixelView BT878P + FM Nicam. Używałem go na
kilku
> wersjach sterowników, ale obecnie mam wersje 5.0.0.24, oraz oprogramowanie
> PlayTV XP TV V2.0. Mam problem przy zgrywaniu wideo. Gdy zgrywam obraz z
> programu TVP2, lub z podobnych częstotliwości, pojawiąją się bardzo duże
> zakłócenia w postaci pionowych pasów i tym podobnych (w trybie odtwarzania
> ich nie ma). Gdy zaś zgrywam obraz z innych programów (np. TVP1) jest
> wszystko w porządku. Poza tym nie mogę zgrywać przy pełnej rozdzielczości,
> [...]

Mam ten sam tuner
tez miałem te problemy
Obrał łatwo poprawisz dodając wzmacniacz antenowy- ewentualnie ( jak u
mnie) sygnał puszczam przez magnetowid który go świetnie wzmacnia.
Co to pełnej rozdzielczości -
Virtualdub- to darmowy program - uważany jako najlepszy z freełerów.
Tam w opcjach zaznacza sie jedna funkcje- i mozna zgrywać na
płenoekranowym trybie.- Bo bez kompresji pełny ekran zajmuje ZAJEBIŚCIE
DUZO MIEJSCA.
Wogóle polecma ten program - zbadać jego funkcjie-- i wszystko stanie sie
proste....