Re: Pixelview tuner- problem

Autor: michal (michalch25_WieszCoUsunacTrzeba__at_wp.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 11:12:18 MET DST

Pawel napisal:
> tez miałem te problemy
> Obrał łatwo poprawisz dodając wzmacniacz antenowy- ewentualnie ( jak u
> mnie) sygnał puszczam przez magnetowid który go świetnie wzmacnia.
> Co to pełnej rozdzielczości -
> Virtualdub- to darmowy program - uważany jako najlepszy z freełerów.
> Tam w opcjach zaznacza sie jedna funkcje- i mozna zgrywać na
> płenoekranowym trybie.- Bo bez kompresji pełny ekran zajmuje ZAJEBIŚCIE
> DUZO MIEJSCA.
> Wogóle polecma ten program - zbadać jego funkcjie-- i wszystko stanie
sie
> [...]

Dobrze sprobuje.Czy to powinno pomoc na poprawienie jakosci zgrywania z
Dwojki? Jak juz pisalem na Jedynce ten problem(pionowe pasy) w ogole nie
wystepuje, a moim zdaniem to PR2 ma silniejszy sygnal. Czy w takim wypadku
problem moze lezec po stronie niewłaściwych sterowników, albo jakiegoś
"dziwnego" uszkodzenia tunera czy tylko spowodowany jest słabym sygnałem z
anteny naziemnej?
 pzdr Michal