Pixelview tuner- problem

Autor: michal (michalch25_WieszCoUsunacTrzeba__at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 22:17:45 MET DST

Posiadam tuner telewizyjny PixelView BT878P + FM Nicam. Używałem go na kilku
wersjach sterowników, ale obecnie mam wersje 5.0.0.24, oraz oprogramowanie
PlayTV XP TV V2.0. Mam problem przy zgrywaniu wideo. Gdy zgrywam obraz z
programu TVP2, lub z podobnych częstotliwości, pojawiąją się bardzo duże
zakłócenia w postaci pionowych pasów i tym podobnych (w trybie odtwarzania
ich nie ma). Gdy zaś zgrywam obraz z innych programów (np. TVP1) jest
wszystko w porządku. Poza tym nie mogę zgrywać przy pełnej rozdzielczości,
tylko przy 384-288. Gdy w opcjach wybieram pełną rozdzielczość pojawia się
komunikat "Nieobsługiwany format wideo". Mam komputer z procesorem Athlon
1700Xp, 256MB ramu i dysk 40 GB. Używam głównie kodeka Xvid lub Divx 5, a do
dźwięku MP3 (128Kb/s). Co mogę zrobić aby poprawić sygnał z anteny
naziemnej???

Przeglądałem archiwum grupy ale nic konkretnego nie znalazłem.

Z góry dziękuje za wszelkie sugestie