Odp: Czy to zasilacz?? :/

Autor: 4X3L (4X3L_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 22:39:42 MET DST

Użytkownik 4X3L <4X3L_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c4pqb5$njo$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> a nie maiłes problemu z krytycnymi wyjatkami? :D tez swego czasu ciut
> podkreciłem procka i baa... krytyczne widze codziennie po 20-30x, mam
> zasilacz taki jak ty: codeshita 300, ale juz jutro poinien mi przyjsc
> shieftec :] ale podobnie jak ty miałem zwisy i tez sadziłem ze to ram...
> oddałem do serwisu i powiedzieli mi ze mam złe napiecia, tak przy okazji
> wymieniłem 5 dysków: 3 barakudy, maxtor i WD, teraz na biórku lezy mi
> kolejny WD ale nie podepne go zanim nie bede miał nowego zasilcza...
szkoda
> mi czekac na kolejny :D
>
> tak na 90% to zasilacz
>
> pozd 4X3L

z tym ze zrobiłem z 2-3x spiecie, bawiac sie ledami, komp na chwile sie
wylaczył ale po 10 min ruszył. mi odchyły napiecia przekraczaa 8%
ale zyje i ciagne, naraze na 9letnim dyski 1,2GB - dysk jak wino - im
starszy tym lepszy :D