Odp: Czy to zasilacz?? :/

Autor: 4X3L (4X3L_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 22:15:05 MET DST

a nie maiłes problemu z krytycnymi wyjatkami? :D tez swego czasu ciut
podkreciłem procka i baa... krytyczne widze codziennie po 20-30x, mam
zasilacz taki jak ty: codeshita 300, ale juz jutro poinien mi przyjsc
shieftec :] ale podobnie jak ty miałem zwisy i tez sadziłem ze to ram...
oddałem do serwisu i powiedzieli mi ze mam złe napiecia, tak przy okazji to
wymieniłem 5 dysków: 3 barakudy, maxtor i WD, teraz na biórku lezy mi
kolejny WD ale nie podepne go zanim nie bede miał nowego zasilcza... szkoda
mi czekac na kolejny :D

tak na 90% to zasilacz

pozd 4X3L