Re: radeon 345 tv out problem

Autor: mops (mops_at_gold.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 22:38:22 MET DST

Użytkownik "JarekJ" <przyjaciel505_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Aha, czy doczytałeś może, jakie ten 9010 ma kąty widzenia dla ekranu? -
mnie
> osobiście strasznie wkurzają - siedzę na wprost, a rogi mam ciemne - czy
coś
> może jest nie tak z moim egzemplarzem?

Doczytac nie doczytalem ale na boki jest raczej ok gorzej gora-dol.
No ale jak juz sobie mniej wiecej ustawie ekran tak jak mi odpowiada to
mam caly jednolity i na rogach nie ma zmian na gorzej.
Przed napisaniem tego posta jeszcze wrzucilem test monitor nokii i
naprawde nie widze by rogi byly przyciemnione.
Nawet jak delikatnie zmieniam kat widzenia.

Wiec moze idz do sklepu i pobaw sie innym egzemplarzem - wtedy bedziesz
mial poglad. Wg mnie to jesli nie masz o 2 klasy lepszego wzroku ode mnie
lub tez odleglosci miedzy galkami ocznymi wiekszej niz 20 cm to reklamuj
:)

Z pozdro
Mops