Re: Barton 2500 a rachunek prawdopodobieństwa

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 21:44:18 MET DST

Proces "DeJotPe" <thejotpe_at_potcza.oent.pl> zwrócił błąd:

> wlasnie w tym problem, ze sie nie wyłoża bo wyłozenie polega najczesciej
> na bledzie cpu - odwołaniu sie nie do tej co trzeba czesci pamieci, ew.
> wykonanie niepoprawnie instrukcji. natomiast fpu oblicza tylko wynik...
> zainstaluj seti jak znajdziesz ufo to znaczy ze cos nie tak

Jak znajde ufoki, to znaczy ze cos z nimi jest nie tak. Inteligentna
cywilizacja by nie wysylala sygnalow, ktore dotra do innej inteligentnej
cywilizacji, kiedy tej pierwszej juz nie bedzie. Ale to OT. A na powaznie,
to chyba musza byc programy, ktore to FPU testuja ? Wydawalo mi sie, ze
wlasnie prime95 przy odpowiednim ustawieniu robi to calkiem dobrze (Small
FFTs).

> w tej chwili maja tylu userow ze dana "jednostka" jest liczona przez 2-4
> osoby...

No i dobrze. To pozwoli mi zasnac w spokoju. W przekonaniu, ze kiedy
przeczytam rano w gazecie, ze jakis ufok mieszkajacy 100000 lat swietlnych
stad przeslal nam swoja podobizne, to nie byl to chory wymysl przegrzanego
procesora, ale zdarzylo sie NAPRAWDE.
;)

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze