Re: Barton 2500 a rachunek prawdopodobieństwa

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 17:23:31 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
> Proces "DeJotPe" <thejotpe_at_potcza.oent.pl> zwrócił błąd:

> Wydaje mi sie, ze testowanie programami typu prime95 wlasnie pozwala
> zminimalizowac szanse blednego dzialania koprocesora, tzn. jesli sie nie
> wyloza po odpowiednim czasie to takiemu komputerowi i jego wynikom mozna
> zaufac.

wlasnie w tym problem, ze sie nie wyłoża bo wyłozenie polega najczesciej
na bledzie cpu - odwołaniu sie nie do tej co trzeba czesci pamieci, ew.
wykonanie niepoprawnie instrukcji. natomiast fpu oblicza tylko wynik...
zainstaluj seti jak znajdziesz ufo to znaczy ze cos nie tak

 Oczywiscie (?) wszystkie projekty wykorzystujace rozproszona moc
> obliczeniowa czy jak sie to nazywa zakladaja, ze paczka od uzytkownika
moze
> zawierac bledne wyniki i sa wyposazone w mechanizmy weryfikacji ?

w tej chwili maja tylu userow ze dana "jednostka" jest liczona przez 2-4
osoby...