Re: Barton 2500 a rachunek prawdopodobieństwa

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 16:07:24 MET DST

Proces "DeJotPe" <thejotpe_at_potcza.oent.pl> zwrócił błąd:

> pierwsze co robi błedy przy podkrecaniu cpu to własnie jednostka FPU,
> która nie zawiesi kompa, ale przy stałym 10godzinnym obciażeniu
> naprodukuje błedy...

Wydaje mi sie, ze testowanie programami typu prime95 wlasnie pozwala
zminimalizowac szanse blednego dzialania koprocesora, tzn. jesli sie nie
wyloza po odpowiednim czasie to takiemu komputerowi i jego wynikom mozna
zaufac. Oczywiscie (?) wszystkie projekty wykorzystujace rozproszona moc
obliczeniowa czy jak sie to nazywa zakladaja, ze paczka od uzytkownika moze
zawierac bledne wyniki i sa wyposazone w mechanizmy weryfikacji ? Inaczej
to takie systemy mozna by bylo sobie... wlozyc. Ja bym nie uzyl
komputera/procesora ktory daje jakiekolwiek bledy (o podlozu sprzetowym)
albo jest nieprzetestowany nawet do pisania listow, a coz dopiero do
obliczen.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze