Re: konfiguracja odpowiednia dla...

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 14:41:15 MET DST

W dniu 2004-04-03 20:45, cdrw postanowil napisac:
> Witam.to będzie dlugi wywod wiec lepiej się przedstawie:))mam 21lat i jestem
> studentka która pilnie potrzebuje rady bardziej obeznanych w temacie
> kolegow.
[ciach]

Jeśli do oglądania filmów i pracy w programach graficznych (zależy
jeszcze co w nich robisz) i koniecznie chcesz mieć Athlona (a nie choćby
Durona) to weź np. Athlon 2000+ (aż nadto ale wystarczy Ci na jakiś
dłuższy okres), płytkę główną to choćby Epox 8RDA+ (albo jakąś słabszą),
RAM Kingston DDR400(najlepiej 512 MB). Wszystko zależy ile chcesz
wyłożyć pieniędzy. Te elementy, które podałem na 100% Ci wystarczą na
jakiś dłuższy okres. Oczywiście jeśli nie pracujesz na jakiś ogromnych
bitmapach, etc..

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-