PlayTV PRO BT 878+ i win XP :(

Autor: Mateusz (as_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 14:40:25 MET DST

Posiadam dośc stara karte tv mianowice

PixelView PlayTV pro
Play TV PAK RC/FM PlayTV PRO BT 878+ W/FM

i zawsze po formacie i instalce WIN XP mam klopoty z wlasnie ta karta

:/
otoz nie wiem ktore sterowniki sciagac ze strony i po zainstalowaniu

nowego sprzetu jest konflikt i nie wlacza sie program do odtwarzania

TV bo pisze ze nie ma hardware z TV
a jak mi sie juz udalo zaisntalowac cos to nie bylo ani dziwku ani

obrazu w programie ... zadnych kanałów...

acha
podczas instalowania BtCap WDM Video Capture wsytepuje blad pisze

Odmowa dostepu....